Den 11 a 12

14. září 2012 v 21:40 | Catharina |  Day by Day
Ahoj,
Včera jsem měla devět hodin, domů jsem se dostala v půl šesté kompletně vyčerpaná. Jediné, co jsem udělala bylo, že jsem spala.

Jídelníček:
Svačina: jáhlová kaše, lžička kakaa
Snídaně: bílý jogurt, domácí musli, 5 malinkých ringlí
Oběd: těstoviny, rajská, masové koule
Svačina: dva malé plátky vícezrného chleba, šunka, sýr, rajče
Večeře: kefírové mléko, 1 banán, rajče, 2 plátky vícezrného chleba, šunka, sýr

Pohyb: 80 sedů lehů (100x50 den III.)

Dneska to taky nebylo o nic lepší. Od rána jsem si slibovala, že budu cvičit konečně pořádně a sedřu ze sebe kůži. Mno, vzpomněla jsem si na výtvarku a to, že dneska jdeme v rámci výuky na vernisáž. Takže zase nic. Pak hospoda, jedno pivo a všechno na mě nějak nalehlo. Depka a pláč. Ne v hospodě. Doma.

Svačina: jáhlová kaše, lžička kakaa
Snídaně: zdravá musli tyčinka (bez nějakých cukrůl a ztužených tuků), 5 malinkých ringlí, 2 plátky vícezrného chleba, šunka, sýr, rajče
Oběd: pár soust bagety a těstovinového salátu s tuňákem
Svačina: jedno sousto bábovky, banán
Večeře: pivo
Večeře 2: plátek chleba s máslem a marmeládou, kousnutí do bábovky, velký hrnek kakaa (polotučné mléko, 2-3 lžičky kakaa)

Pohyb: 90 sedů lehů (100x50 den IV.)

Musím se do toho konečně opřít a přestat odpoledne lelkovat. Všechno se dá zvládnout když se chce. JEn musím makat a všechno si pořádně naplánovat. Stydím se za dnešek a poslední dny. Váha ukázala dnešní ráno váhu 57,00 kg. Je pátek a já zhubla ani ne půl kila. Přes víkend to musím dohnat.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 weightloss-for-me weightloss-for-me | 14. září 2012 v 21:49 | Reagovat

Můžu se tě zeptat jaká je tvá vysněná váha?

2 Aimee. Aimee. | Web | 15. září 2012 v 7:57 | Reagovat

tohle je teď nějak ve vzduchu, snad nikomu není dobře, psychicky. Držím ti palce :) moc

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama