1-7.7.2012

2. července 2012 v 21:32 | Catharina |  Day by Day
Zase odmlka.
Nějak jsem to nedala. Trochu mi připadá, že pokaždé jak to napíšu na blog, tak pokazím to, co jsem začala. Mno dneska už jsem to pokazila, ale zítra jsem doma, dám si detoxní jídelníček a od středy opět naplno.
Do konce srpna 50 kg

1.7.2012 - 61 kg
Snídaně: 150g bílého jogurtu, lžička kokosu, 20g kukuřičnách lupínků, lžička marmelády, 10 g ovesných vloček
Svačina: hrst malin
Oběd: talíř čočkové polévky (malý)
Svačina: 1/2 centimetrového krajíce chleba s máslem a tvrdým sýrem, ovoce (maliny, borůvky...)
Večeře: grilované kuřecí maso, 1 a 1/2krajíce chleba

Pohyb: ranní běh 25 minut, chůze do prudkého kopce 45 minut

2.7.2012 - 60,3 kg
Snídaně: 30 g ovesných vloček, 150 g polotučného mléka, hrst borůvek
Svačina a oběd a svačina: 3 hrsti borůvek, mléko, lžička medu (=koktejl), 2 krajíce chleba s měkkým sýrem, hrnek kakaa, siesta (hořká), kousnutí do snikers, kousnutí do dortu, dva croisanty (nugátové), dva kopečky nugátové zmrzliny, borůvky, jahody, maliny
Večeře: 3 hrsti borůvek

Zprasila jsem to, já vím
Pohyb: 45 minut orbitrack

3.7.2012 - 60 kg
Snídaně: 150 g bílého jogurtu, hrst borůvek, lžička kokosu, lžička medu
Svačina: nektarinka
Oběd: rizoto (rýže, zelenina, kuřecí maso) 150g
Svačina: 4 malé tvarohové knedlíky (rovná se asi dvěma velkým), 3 malé tvarohové knedlíky, krajíc chleba s perlou a medem, hrnek kakaa, balení raciolek s čokoládou
Večeře: nic

Pohyb: 30 minut ranního běhu před snídaní
- posrala jsem t, rozhodla jsem se totiž nic nepřiklášlovat a napsat realitu

4.7.2012 - 59,5
Snídaně: malá přesnídávka, polovina velké sklenice pomerančového džusu
Svačina: polovina balení oplatků, kafe
Oběd: banán, malá přesnídávka, celozrný rohlík s lučinou
Svačina: zmrzlina malá
Večeře: dvě jablka

Pohyb: nic
- seru to jak můžu, já vím.
- mám vodnici, kouřila jsem s rodičema

5.7.2012 - 59,00 kg (ne, opravdu to nechápu)
Snídaně: banán
Svačina: jablko, polovina sklenice pomerančového džusu
Oběd:
Svačina:
Večeře:
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Michaela Michaela | Web | 3. července 2012 v 13:45 | Reagovat

krásně papáš a přitom ti to tak hezky ubývá :)

2 Nadia Nadia | Web | 4. července 2012 v 10:12 | Reagovat

myslím, že je tvůj cíl mírně nadsazený... do konce srpna máš 8 týdnů, ty chceš zhubnout 10 kilo.. to bys musela fakt makat pořádně každý týden, nedělat vůbec chyby v jídle a ani to ti nezaručí, že budeš hubnout víc kilo týdně, protože tělo se někdy rozhodne, že prostě nee, že to nepujde hned... kdyby sis dala cíl do konce srpna třeba 54, tak se ti to spíš podaří a nebudeš se zbytečně deptat a demotivovat.. jinak, já ti fakt držím palce! aby sis nemyslela, že ti tu naschvál nechávám prudící komentáře... jen píšu co si myslím...

3 find-your-happiness find-your-happiness | Web | 5. července 2012 v 22:05 | Reagovat

někdy váha klesne po tom co se víc najíš, protože tím zrychlíš metabolismus... já v tomhle týdnu taky něco pokazila, ale můžeme se zlepšovat každým dnem, myslím, že kilo za týden je hezké :)

4 Michaela Michaela | Web | 5. července 2012 v 22:13 | Reagovat

Děkuju :) ale ten tvůj pohyb bych taky chtěla mít ;)

5 just-bell just-bell | Web | 6. července 2012 v 22:34 | Reagovat

Ahoj, máš moc hezký blog, nechceš spřátelit? :)

6 Anie Anie | Web | 10. července 2012 v 12:03 | Reagovat

Taky bych chtěla :) Mít tu sebekontrolu, mě se to teďka kapánek vymyká :) Tak ať dosáhneš svůj cíl :)))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama