14.4.2012 - 78 dní do prázdnin

14. dubna 2012 v 20:01 | Catharina |  Day by Day
Dnešek byl zvláštní. Velmi. A ani nevím jak, ale teď tu ležím, je večer, půjdu nejspíš spát trochu dříve a přesto...
Je večer, já mám v sobě večeři a můžu s klidnou duší prohlásit, že
JSEM TO ZVLÁDLA!
Mám takovou uspokojující radost a myšlenky se mi zase rozlétají daleko. Už věřím, zase věřím, že je možné dokázat naprosto cokoliv. Nebudu říkat, že to dám a že do léta budu mít krásnou postavu a podobně. Jen vím, že se o to budu snažit a mělo by to být co nejdřív, protože mám pár plánů a okamžiků, které musí vyjít podle plánu :D
Ale o tom jindy.
Jak to dneska probíhalo a pár postřehů jsem psala během dne na twitteru, každopádně musím ještě zlepšit oznámení ať jsou trochu zajímavá :D

A jinak asi takhle:
- Vstala jsem v 6:15 jak jsem si slíbila a také se zvážila. Ukázalo mi to 58, což znamená, že pracně vydřené kilo je pryč. Zítra se zvážím a uvidím, kolik mi dnešní detox dal a pak se zvážím opravdu až za týden. Což bude možná těžší dodržet než samotnou dietu :D:D

- Vypila jsem přes dva litry tekutin (cca 2,5) ale nebyla to obyčejná voda. Byla jsem ráno na nákupu, takže jsem si koupila pomerančový džus a ředila jak jen to šlo. Já vím, jsou to zbytečný kalorie a cukr a tak, jenomže já prostě tolik čisté vody nevypiju. A dneska ve mě ta voda jenom mizela. Potřebuju to asi nějak "obarvit" :D

- Ráno jsem posnídala a šla si ještě na chvilku lehnout. Zdálo se mi, že jsem jedla nějaké sladké koláčky na nějaké akci, kde mi je nabídla dáma v kroji :D. Probudila jsem se úplně zpocená a chvíli nevěděla, jestli jsem je fakt snědla a jestli jsem ten detox zase nezvládla :D. No, nepřeju vám něco podobného zažít :D. Asi mi už z toho všeho trochu šplouchá na maják :D.

- Jídelníček bez jídla ze snů vypadal takto :D :
Snídaně: 150g bílého jogurtu, 50g odtučněného tvarohu - posypané trošičkou skořice
Svačina: 100-150 (teď si fakt nejsem jistá) ml kefírového nízkotučného jahodového mléka
Oběd: 35g ovesných vloček s 250 ml mléka (ale něco se odpařilo) - připadalo mi, že původní porce mléka je na těch 30 g málo. Nakonec bylo mých 250ml hooodně a já musela čekat takových dvacet minut, než se všechno mléko odpařilo nebo vstřebalo do vloček :D
Svačina: 150 ml kefírového mléka nízkotučného jahodového
Večeře: 170 g bílého jogurtu s malinkatou lžičkou granka (dojídala jsem ten velký selský jogurt a zbyla mi tam jedna lžíce jogurtu, tak jsem si řekla, že to nebudu schovávat. Proto těch 170g)

-Pohyb: hodina a půl orbitrack (31 km, 391 kalorií (i když mám pocit, že ten stroj záměrně ubírá :D)), jilliam, 30 minut rychlochůze z toho 1/4 do kopce
Chtěla jsem ten pohyb dotáhnout do konce a splnit všechno co jsem si naplánovala, jenomže mi začalo kručet v břiše a já se bála, aby mi nebylo špatně, jelikož jsem přece jenom týden byla bez nějakého pohybu. A taky jsem se chtěla zítra postavit a nedostat horečku nebo tak, což už se mi dvakrát stalo, když jsem se "přecvičila". Radši pomalu budu přidávat, než abych se sesypala. I tak jsem příjemně vyčerpaná :-)

- Jinak jsem si opsala sešity, kouknula na Hru o trůny a objevila seriál Black book a ještě byla v obchodě, napsala si tabulku, kterou mám pořád na stole a která oznamuje, že nechci žádné jídlo a podobně :D
Mno a můj plán cvičit ráno ztroskotal, protože nemám volnou místnost, kde bych to cvičení mohla provádět, abych neobtěžovala členy rodiny. U nás je to teď trochu složité takže ani obývací pokoj není volný a mě to mrzí, ušetřila bych odpoledne čas :/

Tákže já myslím, že všechno jsem splnila aspoň na 99% i když jsem někde pár gramů přidala, ale to snad nevadí.

Plán na zítřek?
-Hlavně vydržet. Odmítla jsem toho tolik dneska, odmítnu i zítra. Dneska jsem odmítla v obchodě všechno co mamka mi chtěla koupit (jako nanukový dort a podobně) mno a řekla jsem to jednou a ona to poprvé akceptovala úplně v klidu. Takže jsem to musela říct fakt rozhodně :D

-Jinak plánuju příští týden si nejspíš odhlásit obědy, i když s tím už mamka tak moc nesouhlasí. Vařila bych si asi něco doma, ale chtěla bych prostě přes ten týden dodržet dietu abych měla příští neděli 56 kilo :-)

-Jídelníček si sestavím na celý týden dneska než půjdu spát. Hned se do toho dám a pak je zveřejním nejspíš zítra, uvidím jak mi to vyjde. Bude to těžký nějak naplánovat a skloubit.

Jinak moc díky holky za vaši podporu, jste skvělé.
Chtěla jsem se zeptat na přísun živin. Hledala jsem něco ale všude píšou něco jiného. Když si vážím potraviny, hlídám kalorie tak je to fajn. Ale určitě je důležité v čem ty kalorie přijmu, takže kolik má být těch bílkovin, tuků a sacharidů? A čím víc bílkovin, tím lépe? Nebo jak to je?

Ještě jednou díky za podporu
Catharina
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama